thursday bloody

Snabba puckar, ska strax iväg och dansa afrodans med min älsklings-helena!

Idag har jag letat en massa artiklar till mitt praktikarbete, och jag kickar som vanligt ass när det kommer till artikelsökning! :p Eli, it's my second name.

F ö har jag skrivit ett förbannat otrevligt mail till Veolia och Västtrafik ang deras fitt-bussar som trafikerar Göteborg-Borås. Jag kokar bara jag tänker på det, aaargh!

Omröstning ang om jag ska göra en piercing på högersida av min underläpp pågår på FB, men jag kan ju slänga ut den här också. Vad tycker ni? Jag har varit sugen ett jävla tag, och nu har min lillasyster börjat tatuera sig och pierca sig som om det inte finns någon morgondag och jag måste ju ändå ligga steget före eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0