i lost my faith in summer time



Jag sitter påpälsad till tänderna här vid matbordet och försöker banka in lite vettig fakta inför tentan på fredag, men det går inget vidare. Har pyjamasbyxor, joggingbyxor, en t-shirt, och två tjock tröjor på mig och fryser ändå. Ska hämta mössa och halsduk, och en kopp te nu. Kanske dags att slå en pling till hyresvärden imorgon, eller är det jag som är frusen?

Michaela skrev om vad hon ska bli när hon blir stor.
Jag vet inte exakt hur jag vill ha mitt liv. Jag vet bara att jag vill jobba med att göra människor glada och friska, göra en skillnad liksom. Så man inte bara är ett personnummer i en databas. Utan att människor tackar mig för vad jag gjort för dom. Inte för att jag behöver deras beröm eller deras lovord, utan för att de mår bättre av vad jag gör med mitt liv.

Någon som fattade?

Kommentarer
Postat av: Ahmed

Mycket vis tjej det där ;D

2010-01-14 @ 19:22:54
URL: http://accordingtome.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

I got it! :-)

2010-01-15 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0