skolspya

ööööh, vadan denna plötsliga tillströmning av besökare?
jag skrev att jag hade ont i magen, och halva sverige tittar in?
jaja, har ni inget bättre för er så: välkomna!

nu har jag lagat och ätit en jättegod linsgryta (nej jag ska inte bli vegeterian),
men det var jävligt gott. tur att man har veggo-vänner. för matlagningstips om inte annat.

och så har jag renat lite respirationsanteckningar. fruktansvärt mycket saker att skriva.
nej, sängen ropar. måste vara utvilad imorgon eftersom jag är ledig från skolan.
vilket innebär doktorn, tvätta typ 10 maskiner, vårstäda och självklart plugga. i den ordningen.

Kommentarer
Postat av: anneli

åh. äntligen lite update här! ;)

2010-02-11 @ 19:07:29
URL: http://aanneeli.blogg.se/
Postat av: Sofiya

va duktiga vi va igår :) ja gjorde samma sak, alltså toaletten. usch vad jag hatar att städa toaletten :/



hur ere annars gumman? hur går det i skolan? :)

2010-02-13 @ 12:42:06
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0