FUNDERINGAR

Jag har ingen som helst disciplin idag, försökt läsa men kommer hela tiden på massa andra viktiga saker att göra, som att dricka kaffe, ringa samtal, surfa och titta igenom criminal minds 1 som jag fick låna av bästaste Benjamin igår. Fick gjort en jättegod skaldjussallad till lunch, blir bra som lunchlåda imorgon också eftersom vi har tidernas längsta skoldag, 9-17. Efter det ska jag vara med i den nystartade gospel-gruppen i kyrkan som kantorn insisterade på att jag skulle vara med i. Jag har ringt lite olika äldreboenden efter nya jobb också eftersom jag får så lite jobb nu för tiden. Det har i och för sig varit himla skönt att bara fokusera på skolan men jag har inte jobbat någonting i september och det lär visa sig ekonomiskt nästa månad... Självklart ringde de och ville att jag skulle jobba ikväll men just idag var den sämsta dagen att skippa plugget. Och så ringde de från ett annat ställe och bokade in mig en natt, haha. Precis som att alla kände av att jag behövde jobb! Och det handlar inte bara om pengarna, jag gillar att jobba, trivs med de gamla och med arbetskamraterna och det känns bra att göra en insats liksom.

Nej, nu ska jag sätta på lite bra musik och ta tag i kurslitteraturen, det är egentligen intressant läsning..


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh det lät ju skönt! Ska dock ha en bättre tisdag har jag bestämt. Jobbar kort dag! :D Ja jag har "gjort" den själv ! Sedan gjorde min bästa vän en likadan på samma plats. Riktiga vän-tatueringar :D

2009-09-22 @ 09:35:19
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Skaldjurssallad låter inte helt fel! Kul att du får jobbförfrågningar när det behövs :) Speciellt i dessa tider. Ha en fin tisdag!

2009-09-22 @ 10:41:40
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Känner igen mig i det där med att alltid komma på att det finns viktigare saker att göra än att plugga! :-D

2009-09-22 @ 10:58:45
Postat av: JobbJessica

Tur att jag läser din blogg, fixade ju tre dar till dig som du kan festa upp:), vi ses i morgon, kram

2009-09-23 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0