CRISPY


En underbar period just nu. Att hösten är här. Det är isigt kallt men solen är framme hela dagen. Allt känns så himla himla bra. Ända från tårna till huvudet. Det är en bra känsla.

Min vecka har varit toppenbra hittills. I måndags var jag ledig så då passade jag på att städa lägenheten och tvätta hela dagen, och avslutade med ett hårt step-pass. Sedan åt jag middag framför Idol i morgonrock efter en varm dusch. Vardagslyx it is. Och efter skolan igår eftermiddag gick jag, Benjamin och Sofia och åt på restaurant, också himla mysigt. Sedan var jag och övade med gospelkören i kyrkan, och det var fantastiskt roligt att komma tillbaka och träffa både gamla och nya människor, man känner sig alltid lika välkommen där. Efteråt fick jag ett sakna-mamma-ryck och åkte hem till henne och fick varma mackor med getost och rött vin framför Desperate Housewives! På väg hem därifrån idag så handlade jag massa champinjoner och färsk kyckling som jag ska bjuda Helena på till lunch. Jag gick förbi ett stort gäng alkisar som försökte slå ner vilda äpplen från träden vid Kvillebäcken. De skrattade och stojjade, de mådde nog lika bra som jag den här morgonen. Och jag skämdes där jag gick med min fyllda matkasse.



Utanför mitt vardagsrum atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0