AGIR KETIYE DILEMIN


Jag känner mig lite pang i huvudet idag, efter en av 3 jobbnätter. Eftersom jag inte hann träna igår ville jag göra det idag, och var därför tvungen att gå upp lite för tidigt i eftermiddags. Inte smart. Hade tänkt ta igen någon timma eller två nu innan nästa jobbpass men det går inget vidare. Jag får hoppas att jag kan tala korrekt kommande natt iallafall, inatt hittade jag på ett nytt ord: respetitionen (receptionen?).



min färsking i juni 2009

Jag och mina vänner går ständigt i tatueringstankar. En vän ska snart göra sin allra första, och flera har redan gjort en eller två, men suget finns ändå kvar där. Suget att göra en ny. Fram tills i våras tyckte jag att gaddningar på överarmarna var det fulaste som någonsin kommits på. Speciellt på tjejer. Och så gick jag på Metaltown och såg så många snyggingar att jag gjorde en helomvändning. Så nu är jag helt inne på att göra en på ena överarmen, som en halv-sleeve. Mina andra tattoos är ju på höger på min kropp, och jag vet inte om även denna ska vara det? Men det är långt kvar innan jag lägger mig under nålen, för ännu är det bara lösa idéer på motivet. Det finns i huvudet, ska komma ut med ord och målas upp. Tills dess älskar jag de jag redan har.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

gotta love tattoos :D

2009-10-04 @ 17:22:13
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: S

Halv-sleeve är så j**** het!

2009-10-17 @ 01:35:37
URL: http://yourstrulysam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0