värmeljus



Fin musik, tända ljus trots att det är mitt på dagen, vaniljte och några kursböcker att repetera.
Idag var jag inte lika snabb i starten. Nikodemus mådde inte bra efter alla äventyr i söndags (han var med uppe hos pappa, åkte massa buss och bil) så han kräktes och hade diarré så han fick åka hem till mamma igen. Alltså hade jag ingen som väckte mig med massa pip och krafs från köket. Vaknade därmed vid halv elva då mamma ringde och skällde på mig att jag sover för länge, haha. Jag ska snart bege mig ut i regnet och möta upp Anna-Karin vid biblioteket för att ta del av ännu mer kurslitteratur.

Jag känner bara att jag mår så väldans bra och trivs med livet just nu. Det märks att man börjar bli "äldre", man är inte lika deprimerad som man var när man var 14-18 år, grät för ingenting och bara hatade livet. Bara Helena kommer hem igen så är allt toppen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag saknar dig!! (Hoppas att du fick mitt haren+älgen sms och att du förstod innebörden) Fin spellista by the way, vill ha.. <3

2009-11-10 @ 14:49:12
URL: http://lyricaldream.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förstår dig, man har liksom blivit mer stabil och lugn än vad man var på den tiden. Känns oerhört skönt!

2009-11-12 @ 01:52:13
URL: http://trollkona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0