WILD AND ALIVE

Fruktansvärt lugn helg, sett ur alkoholperspektivet. Lyckades få i mig ett helt glas (!!!) hemma hos mamma igår kväll då vi åt middag. Hurraaaay!

Fast på andra sätt var den otroligt jobbig/rolig/mysig. Klarade av en hel skolvecka och gick upp halv sex tisdag-fredag, det är starkt gjort av den icke-morgonpigga människa som jag är. Helgen har spenderats med Helena och typ ett flyttlass, eftersom hon fick sin första lya! Det var svettigt, det var jobbigt och tårarna sprutade ungefär, MEN så mysigt det blev! Jag är såååå avundsjuk så jag vill dö. Men min dag kommer väl?

Ytterligare en tidig morgon i morse, upp till jobb halv sex och jag slutar inte förrän kvart över nio - suckelisuck.

Och en lång suckelisuck över att Norge kammade hem förstaplatsen i Eurovision Song Contest igår. Fine, låten är typ "go" men killen kan inte ens sjunga rent och ser ut som en 12-åring. Usch och fy. Tacka vet jag Island, Tyskland, Moldavien, Storbitannien, Azerbaijan och framförallt Turkiet! Jag glömde säkert någon där, men det fanns allt en del godbitar! Och den bästa, och läckraste, av dem alla var Danmarks Brienk! I love him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0