RUN BITCH, RUUUUN!

I lördags var det dags för Göteborgsvarvet, och som tur var var jag upptagen hela dagen så man slapp ge sig in i stan. Jag känner ganska många som sprang, men hur mycket ser man om man står längs banan och ska vinka? Någon som vet? Jag fick iallafall en liten idé, sedan Hanna frågat om jag skulle springa i år. Och det är att jag ska springa nästa år! På väg hem från jobbet igår läste jag en artikel i Glamour om målträning, att man ska ha ett mål med träningen för att det blir lättare att komma igång och lyckas hålla tempot uppe. Vad tror ni om det? Och om du läser det här Hanna; I am expecting some coaching and inspiration!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Verkar va som en bra idé :) man kanske själv borde sätta upp nåt mål, så att man nån gång orkar börja me träningen :P

2009-05-19 @ 15:29:24
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0