Sömnig

Finns det något bättre än Beck? Nä, tänkte väl det...

Jag hade tänkt visa er lite bilder från igår men när jag höll på att föra över dem från kameran till datorn så tog batteriet slut och jag som inte lyft rumpan från soffan av någon annan anledning ikväll, orkade inte heller hämta laddaren, så ni får ge er till tåls till imorgon! Nu ska jag ta mig till min säng, läsa lite och sedan få min skönhetssömn.

Får börja funderar på vad jag ska packa också eftersom jag reser ner till Alanya på torsdag!

Hoppas ni får en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Är de redan på torsdag du åker?! Va sköönt gums :)



Ja drömde om dig inatt, eller oss.. Ja va ute & vandra i Alanya & så ser jag dig sitta med laptop vid plats stolar & platsbord vid ngt ställe.. så ja slår mig ner & ja... där satt vi! haha!

2009-03-03 @ 12:18:32
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0