Knasdag

Idag har varit en intensiv dag, även om den inte skulle varit det. Jag sov tre timmar i morse trots att jag borde sovit fler, men jag skulle iväg och titta på en lägenhet! Den var jättefin, med härliga färger på väggarna och fina luftiga rum. Dessutom fanns det fina möbler som jag kunde fått hyra/köpa. Jag tackade ja, och hon som hyrde den skulle tänka över det under dagen, det stod mellan mig och två andra tjejer. Jag fick dock lite panik när jag sedan promenerade runt i stan, kände att det kanske inte riktigt var dags att flytta ifrån mamsen ändå. Man har det ju himla bra =) Så ja ringde och tackade nej. Som tröst shoppade jag ett par jeans och massa godsaker från Monki!

Sedan ringde jag Helena och tvingade in henne till den stora staden, så jag fick sitta och snacka lite med henne över en kaffe och gooood rabarberpaj. Mådde illa efter det, antagligen eftersom jag behövde sova. Så det har jag gjort nu ikväll. Himla käckt. Kommer antagligen inte kunna somna inatt.

Imorgon börjar vi nya kursen Humanbiologi! Hoppas det blir så roligt som det låter.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är vänner till för annars liksom <3

2009-03-29 @ 23:23:59
URL: http://lyricaldream.blogg.se/
Postat av: Em

Helenor ar bra att ha :)



2009-03-30 @ 11:29:06
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0