Back to School

Yes. Sitter just nu i skolans bibliotek och ska arbeta med min studieuppgift som behövde kompletteras lite, vilket jag redan visste. Jag har även beställt hem en bok till nästa kurs, visst är den dyr men det är den enda boken som vi kommer använda i hela kursen så det känns ändå bra.

Det är verkligen skönt att komma hem till ett sådant här vårigt Sverige. Var lite deppig de sista dagarna och speciellt igår när jag reste HELA dagen men nu känns det bara skönt att ha kommit hem. Jag saknar såklart min älskling men that's life. Saker och ting har blivit lite klarare under resan så det känns kanon.

Nu ska jag sätta fart här, och sedan åka tillbaka till Göteborg för lite After work med brudarna från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0