NYGADDAD

Tjohej!

idag har jag haft en nära-döden-upplevelse - meaning tatuerat mig! alltså fyyyy faaaaan, vad det gjorde ont! det förvånar mig alltid att jag klarar mig igenom det och inte bara springer därifrån efter halva klar. jag som är världens hispigaste och fegaste människa, klarade faktiskt av 3 timmar under den där förbannade nålen! aplause to me! jag kommer lägga upp bilder imorgon eller någon annan dag när den ser lite fräschare ut och inte är alldeles geggig under plast :) men sålänge kan jag berätta att det är som en blomranka som börjar  vid höftbenet upp till sidan av bröstet, med en massa rosaröda körsbärsblommor!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Bahlool

lol jag har velat tatuera mig hur länge som helst..men vågar inte :P nu efter det här inlägget så vågar jag nog ännu mindre att göra det ,)

2009-06-19 @ 00:47:12
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Karin

förlåt om jag skrämde dig :) även om det gör ont så var det definitivt värt det!

2009-06-22 @ 11:36:19
URL: http://huvudsaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0