KÄRLEK

när jag och min lillasyster var och tränade idag, sa ledaren vid avslappningen åt oss att tänka på det som gör oss glada just nu. I ungefär hela mitt liv har jag bara tänkt på pengar, kläder, skor eller andra materiella skitsaker, för det är ju vad det är, skitsaker. men idag tänkte jag först på det och kände ingenting.

och sen tänkte jag på min mamma och min pappa, mina fina älskade underbara syskon och min moster, och alla mina fantastiska vänner.

sådant är så härligt att känna.
När allt bara är så himla äkta.



Tack för att ni gör mitt liv till vad det är och mig till den jag är.

Kommentarer
Postat av: Helena

Älskar dig hjärtat!

2009-06-04 @ 15:39:20
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0