Tonight

Nu har jag varit utomordentligt duktig! (förutom i morse när jag vaknade lite sent. Som vanligt...)
Direkt jag kom hem efter jobbet snörades gympaskorna på och jag begav mig ut på en jobbingtur!
Det var skönt och gick bra, det värsta var att det är så jävla iskallt ute! Man springer ju på som
fan bara för att hålla värmen liksom.

Nu blir det en skön och varm dusch, fixa hår o smink o kläder och sedan en tur till Systemet (Helena har beställt ett helt ölbryggeri). För tonight är det askalas som gäller! Ska bli skönt att kalasa lite, det händer inte alltför ofta nuför tiden!

Hoppas att ni får en trevlig fredagskväll!
x pussiluss x

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Trevligt det låter :) hoppas du får en rolig kväll!

2009-01-16 @ 15:23:53
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha, öl:a en annan gång :)

2009-01-17 @ 14:54:42
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0