Sjusovare

Sådär jaa, vaknade inte förrän 14, och fick såklart ångest. Jag har nämligen ganska svårt att somna om kvällarna, och det blir inte bättre av att jag gärna sover över alarm och telefonsamtal på förmiddagarna. Jag vet inte vad det är med mig, jag VILL verkligen komma upp i tid. Okej, inatt hade jag jobbat så det var kanske inte så konstigt, men generellt sett så sover jag alltid länge om jag inte har något planerat under den tidiga delen av dagen. Det är något i hjärnan som säger "Varför ska du gå upp nu för? Du ska ju ändå inte göra något" och så slår jag på väckarklockan i sömnen (: Oh well...

Nu har jag fått i mig frukost och två muggar kaffe, ska strax ta en dusch och ta på mig något mysigt. Pyssla lite här hemma, gå och handla lite och så. Imorgon börjar egentligen skolan fast det är tydligen bara kåren som ska ha något så jag struntar faktiskt i det. Kan ju ändå fixa med bibliotekskort och passerkort och allt vad det är på eftermiddagen om jag åker dit. Kl 11 ska en kompis göra sitt slutprov som nagelteknolog och har frågat mig om jag vill vara "modell" och det ville jag ju (: Nu ska jag ju bara plugga igen så då kan man ju ha långa fina naglar. Hade förlägning i tre år när jag gick i högstadiet och gymnasiet, and i miss it! Man känner sig så mycket fräschare!

Nej, dusch var det!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Jag var likadan karin, kunde sova länge på dagarna när jag var ledig. men jag ställer alarm, även på helger & tvingar mig att gå upp...

de funkar inte eller?

2009-01-18 @ 17:02:51
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0