Myskväll

...i min ensamhet.

Försov mig i morse, fan fan fan, och fick rusa till bussen för att ta mig till jobbet. Jobbade över en timma gratis för att vara snäll och så (: Sedan åkte jag och tränade ett medelpass, som inte var sådär jätteroligt men helt OK, skönt att få röra på sig igen. Skulle pluggat järnet när jag kom hem egentligen men var så trött att jag somnade...

Är ensam hemma, skönt (: Var precis och köpte mig en kebabrulle så nu slår jag mig ner framför Lets Dance, mest för att det inte finns något annat att se på.

Kommer att jobba både lördag och söndag nu, så det blir en intensiv helg eftersom jag har mycket att läsa också.

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0