Min helg

Jajks, vilken lång helg det har varit. Ändå har den gått fort på något konstigt sätt.
Och jag är s k i t t r ö t t !!! Jobbade fredagkväll, lördag dag och heeela långa dagen idag.
Var trött redan igår, när jag kom hem igår eftermiddag lagade jag mat, och gick och
lade mig för att läsa. Och däckade totalt kl 19.00. Tur att mamma kom in och sa åt mig
att ställa klockan, annars hade jag kanske sovit förbi och missat att gå upp till jobbet
kl 7 i morse? Ja, ni, det hade iallafall inte förvånat mig!

Saronkyrkans second handbutik ligger precis bredvid mitt jobb och när man jobbar
lördag, så går man ner och kikar lite (: Jag köpte ett par fina röda stövlar, en ko-mönstrad
kanna och typ 10 böcker. Så nu har jag att läsa!

Jag har blivit helt besatt av deckar och thrillers, har aldrig gillat sådant när det kommer
till bok-fronten innan! Just nu läser jag Reginald Hill's Dalen som dränktes.
Den tar en evighet att läsa men jag gillar den ändå.

Och ja, jobbet är riktigt jobbigt nu. Kan ju inte skriva om det egentligen, med tystnadsplikt
och så. Men jag kan skriva att det är joooobbiiiiiigt!

x Peace x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0