I'm a superstar

Vart är alla mina 100 000 - tals dagliga besökare? Va?
Jag vill ju vara lika stor som Bella och gänget!
Och så har jag som bäst typ 20 besökare på en dag!
Nej då (: Jag skriver för min egen skull, och är bara glad
om det kan intressera någon.
Men det hade varit trevligt om ni som nu tittar in här, skrev en liten
kommentar så jag vet vilka ni är! Bara ett hej eller så!

Idag har varit en sådan där riktigt lat dag, fixat med lite papper,
suttit vid datorn, kollat mitt skolschema, längtat till skolan börjar!
Har inte ens tagit mig utanför dörren. Jo, för att hämta posten..

Sedan kom min godisbit Helena hit med rosa bubbelvin,
som korkades upp trots den tidiga timman (16:30).
Ja, mycket skratt och så, fast det berodde inte på vinet (:

    

Så söt att jag vill äta upp dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0