8

Söta Sofia utmanade mig för några dagar sedan och den går ut på att jag ska skriva ner 8 vanor/ovanor/fakta om mig själv. So here we go...

Jag
... älskar att äta apelsiner och clementiner, speciellt om de är riktigt sura
... överkonsumerar årskalendrar, eftersom jag blir irriterad när jag skrivit fult i min första och då måste köpa en ny som jag kan börja om på och hålla prydlig (:
... älskar att läsa böcker, men har aldrig tillräckligt med tid!
... tycker om att träna, har haft ett långt uppehåll men börjar äntligen komma igång igen
... har haft en massa olika drömyrken såsom läkare, jurist, ekonom, men har äntligen kommit fram till att det är sjuksköterska jag vill bli och läser nu första terminen på högskolan i Borås
... älskar nagelförlägning och har haft det till och från i 3 år
... tycker om människor och speciellt att jobba med och hjälpa dem
... är förlovad med min älskade Ibrahim som bor i Turkiet och som jag saknar så mycket nu när vi är ifrån varandra för första gången på över 1 år

Sådär!
Nu utmanar jag er som vill att göra den här utmaningen också (: Tell me the dirty secrets I didn´t do!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Fick veta lite nytt om dig nu ;)

2009-01-26 @ 23:33:38
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Helena

I'm working on it!

2009-01-28 @ 14:50:18
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0