Last night a DJ saved my life

Gårkvällen var kanoooooon! Vi började på Kellys på Andra långgatan, ett apbra häng med billig öl och snygga pojkar hähähä. Efter lite övertalning från mitt håll så bestämde vi oss för att dra vidare, men visste inte riktigt vart, eftersom att det var en ovanligt torr torsdagnatt, stängt nästan everywhere verkade det som! Hur som helst, vi kom snart fram till Järntorget och Pusterviksbaren och tänkte att det här ser ju bra ut ändå. När vi gick in sa jag till Helena att de som stod utanför snackade turkiska! Och när vi kommer in är det turkisk musik på i högtalarna! Vilka är oddsen att Helena är där för första gången och jag inte varit där på typ 4 år, och så är det ISTANBUL KVÄLL! Lycka, lycka lycka! På övervåningen spelade ett liveband och vi stod och gungade med resten av turkarna.

  
 

Mot stägningsdags var jag och Helena på bästa kalashumör och ville såklart dra vidare. Men påväg ut (för obligatoriskt toalettbesök) träffar vi en kille i mössa. Jaha, Magnus Schmidt hette han och jag tänkte inte mer på det. Minns inte när jag fatta att det var själva Glassiiiiigt-Mange! =D Stod och snacka ett jävla tag. Sedan drog vi vidare till Avenyn och hamnade på något vis på Peacock, och dit går vi med största sannolikhet aldrig igen. Riktigt tråkigt, tråkiga människor och fruktansvärd musik. Nä fy. Det blev taxi hem och sängen ganska omgående.

 

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Vilken jävla tur, att ni hamnade på Istanbul kvällen & allt.. de e ju Glassiiigt ;D hahaha

2009-03-03 @ 22:30:00
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0