Papps

Igår kom jag till Romelanda för att göra två jobb-pass. Pappsen kom och hämtade i mig i Kungälv, och så passade vi att åka och hämta ut mitt "lilla" bokpaket som lyckats komma till Maxi i Kungälv. Det var ganska tungt. Återigen, synd att det inte var kläder... ): När jag kom hem från jobbet hade pappa lagat god middag, och sedan kollade vi på Så som i himmelen, som är en utav mina absoluta favoritfilmer!

Nu sitter jag och läser ur "Grundläggande omvårdnad 4", dricker mitt förmiddagskaffe och ska snart ta en dusch för att senare jobba 14-21.

Kramsen

Kommentarer
Postat av: Helena

Det låter ju supermysigt vännen! Det där med alla-vid-dator är ju ändå snyggt. Haha. Nu ska jag plugga och sen blir det nog GuitarHero med Mimmi. Om jag orkar. :) PUSS

2009-02-01 @ 14:07:34
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0