Må-bra-tid

Mmmm, fan vad jag mår bra just nu. Så jävla skön känsla, något jag inte känt på väldigt länge, minns inte ens när senast... Alltså när man mår sådär ofantligt bra och bara tänker positiva tankar! Då är det skönt överallt. Så skönt att jag kommit igång med träningen, skönt att äntligen ha börjat skolan, skönt att jag har så underbara vänner, skönt att jag har en underbar fästman och skönt att jag snart ska få träffa honom igen (: 

Även om det bara är en endaste liten sak så mår man mycket bättre om man tänker på det bra än om man låter sig övermannas av allt det dåliga!

Vad mår ni bra över just nu?

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Härligt att du mår bra gums =) när träffar du ibo igen? åker du ner elr kommer han upp hit? =)



Just nu mår ja nog bra för ja har fixat naglarna, ja ska möta Sonya i stan & jaa.. de e väl de :P

2009-02-03 @ 13:47:15
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0