15.01

Hade en underbart lyckad fredagkväll! Mamma hade tre tjejkompisar på besök så jag fördrinkade och åt god middag med dem här hemma, och vid halv 8 bar det av mot stan där jag och Frida inte kunde bestämma vart vi skulle hänga, men till slut tog vi det säkra kortet, nämligen Bryggan. Goda drinkar och tjöt, det var lovely! Så skönt att träffa vänner, speciellt när man inte träffat dem på väldigt länge! Sedan åkte jag hemmåt, och Helena ringde och sa att hon skulle komma förbi och dricka lite Xider och tjöta. Men mamma hade andra planer, haha! Partymamma :) Så vi gick till kvarterskrogen här i Kärra där det var 50-talsmusik och 55+, men vi kom in ändå! Tog varsin öl och snackade lite, sedan hemmåt och sängen. En ovanlig fredag, men ovanligt rolig!

Egentligen skulle jag ut idag också. Pappas kompis spelar på Nefirtiti men jag känner att jag måste vara hemma och läsa lite, har jobbat alldeles för mycket och försummat skolböckerna, icke bra.. Och alla ska bort så jag har huset för mig själv, precis som jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0