02.46

Mmm, jag är trött. Och ganska trött var jag i morse när jag direkt efter jobbet körde hem och käkade frukost, och sedan körde mamma mig till Kungälv där jag äntligen fick träffa Karin igen och tjöta lite skit under tiden som hon gjorde mina naglar. Hon är så snäll så, typ alla naglarna var trasiga och jag ville dessutom byta material från gel till akryl, men nemas problemas, hon gav mig till och med 5 kr rabatt. Yeah, I like her. Somnade 11.30 och vaknade helt död 18.30. Dusch, "frukost" och iväg till jobbet igen. Inatt är det helt dött så jag roar mig med tv, Facebook och Ramlösa, ska snart äta middag. Och ta tag i lite kurslitteratur kanske?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0