SERIOUS STUDYTIME

p3's förmiddagsprogram är det bästa som hänt denna värld, ungefär. Men det funkar inte riktigt att plugga till, för de är alltid så intressanta och roliga att lyssna på, vilket medför att jag lägger undan boken och ligger och gapflabbar istället.

Så jag gjorde en liten playlist som jag ska koppla in i högtalarna nu, stänga alla fönster (de klipper gräset på gården idag), och fortsätta med epifysskivor, esophagus och en massa hormoner här nu.

unPLUGGed playlist:
Salem - Astronaut
Coldplay - Clocks
Antony & The Johnsons - Cripple and the Starfish
Antony & The Johnsons - Daylight and the Sun
Arctic Monkeys - Do me a Favour
Regina Spektor - Eet
Veronica Maggio - Gammal sång
Glasvegas - Geraldine
Fibes oh Fibes - Get up
Robyn - Handle me
Arvid - Hur kunde jag låta det ske
Ladytron - International Dateline
Keri Hilson - Knock you down
Emmon - Lips on fire
Fibes oh Fibes - Love Child
Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman
Veronica Maggio - V för vendetta
Ladytron - Versus
David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over
Kleerup feat. Robyn - With every heartbeat


Så nu lyssnar vi igenom detta och ser om jag fattar lite mer av den här biologiskiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0