PERFECT SUNDAY

Hej min små smultron.

Känner mig lite wierd idag. Don't know why. Jag har iallafall läst lite om Mr Stafylococcus Aerus och hans gäng, städat lite (efter att ha läst om vad Mr Stafylococcus Aerus och hans gäng kan hålla hus och hitta på...) och gosat med min vovve. Vi gick ut en lång promenad och stannade utanför Helenas jobb och satte oss och väntade med våra nosar i vädret på att hon skulle sluta. Då började det såklart spöregna. Alltså det forsade ner från himlen. Someone must've made the big guy up there kind of pissed. Så då satte vi oss på en lastbrygga i väntan på bättre tider. Och sedan kom Helena! Så då gick vi hem och jag lagade lite kyckling med bacon och pasta, och så kom Benjamin och Fia. Och vi åt och pratade och tittade på roliga trailers till kommande roliga filmer som vi vill se. Och Fia satt och ritade en vacker flicka som hon sedan gav till mig. Tack vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

God dag!

2009-08-31 @ 14:45:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0