HOME

Varför blir min lägenhet så fort stökig? Fast den kanske inte är stökig, bara jag som irriterar mig på när papper ligger på fel bord och en väska ligger på golvet istället för att hänga på sin krok.

Jag myser mest runt här hemma ikväll, efter min första skoldag för den här terminen. Kände mig inte ett dugg peppad innan men det började kännas bra när vi satt där i den stora salen, våran sal :) På tåget hem träffade jag min lilla Fia som började på min skola igår. Himla trevligt, hoppas hon kommer trivas så vi kan hålla sällskap de timmar vi tillbringar på bussar och tåg. Vi gick till Benjamins jobb och fikade men han skulle iväg på after work så jag och Fia gick och tittade på skor och kavajer och så köpte jag dyra schampon och ett balsam och lite nya underkläder. Egentligen det tråkigaste jag vet, att köpa nya bh:ar men jag antar att det är ett nödvändigt ont.

Nu dricker jag kaffe, handlar t-shirtar online, tänker att jag måste läsa min kurslitteratur men sätter istället på det sista avsnittet av criminal minds.



Jag, min bror och min syster på bröllop i lördags.

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Fin du är vännen :)

2009-08-25 @ 22:25:33
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Em

Fina familjen! :)

2009-08-29 @ 08:20:13
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0