5 O'CLOCK

Eftersom jag jobbar inatt, så är det ju självskrivet att jag ska förära bloggen med ett litet inlägg, eftersom det annars händer väldigt sällan nu för tiden. Jag svepte precis en LOKA, samtidigt som en dam ringde och hade ont i benen så sjuksköterskan fick komma. Det var ungefär det mest spännande som har hänt inatt. Jag kom på en (av alla) bra saker med att ha flyttat hemifrån; att komma hem till lilla mamma, bli serverad färsk kyckling och färsk potatis, och sedan få en matlåda med kyckling/bulgur-sallad med sig till jobbet. Mitt ryggskott från i måndags (då jag var så väldigt smart och lyfte en tung hylla ensam, på det sättet som man i n t e ska lyfta tunga saker på) vägrar ge med sig trots 2 panodil + 2 ipren var 4:e timma, och jag tror inte det blir bättre av jobb. En kollega sade emot mamma sjuksköterska och pappa doktor och menade att jag inte borde arbeta på 4-6 veckor. Men det har alltid varit typiskt mamma och pappa att negligera smärta/sjukdom när deras stackars barn har yttrat sig om något sådant.

Ehm, svammel. Att blogga kl 5 på natten har aldrig varit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0