Molntuss

Jag vill ha tid att lägga mig i soffan och läsa en bok. Och då vill jag inte läsa min Kropps-bok utan någon härligt deckare som man absolut inte vill lägga ifrån sig förrän man kommit till upplösningen! Thoes were the days. Jag har tagit ett litet break nu, ska göra mig lite kaffe, lyssna på Simon&Garfunkel och öppna altandörren. Jag blir mer och mer avundsjuk på Helena att hon fått en egen lya, nu vill ja såklart också ha en! Jag vet redan hur den ska inredas! Så mysigt. Tills vidare får Helena dras med mina ledaregenskaper när hon ska flytta och möblera =)

Oh, nu kom Helena!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahahaha, so true!! I'll need it my friend :*

2009-04-08 @ 10:42:32
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0