05.28

Måsarna fjittrar ute i morgonfiset och här sitter jag med träningsvärk i magen och morgonkaffet i handen och lyssnar på mer av Erik Hassle. Vilket jävla pucko jag är. Jobbade 7-21 igår, med avbrott för träning, och lite olika omständigheter gjorde mig fasansfullt trött, ledsen och snurrig igår. Mamma kom och hämtade mig från work men att köra hem som brukar ta 15 minuter tog istället nära på en timma! Fullständigt kaos på E6:an pga matcher och ombyggnad and stuff. Blev bajsförbannad. Droppen var ändå när jag kände i fickan att jag glömt att lägga av mig larmet och nycklarna. Fanns inte en chans att vi skulle kunna åka tillbaka. Så här sitter jag en timma tidigare än vad jag hade behövt eftersom jag ska ta en svängom på jobbet innan det är dags att åka till school. Ain't life great?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gick tentan? :)

2009-04-17 @ 09:38:32
URL: http://hannalinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0