Känslor

Idag har jag och pappa umgåtts lite, vi var och tittade på en lägenhet åt mig och även på ett område där jag redan tittat på en lägenhet. Efteråt åt vi en god lunchbuffé på ett fint hotell, och vi hade det jättemysigt. Nu när mamma och pappa ligger i skillsmässa har pappa varit jätteledsen, varit mycket ledig och haft problem med ekonomin, vilket varit jättejobbigt för mig eftersom jag är väldigt...känslig, och orolig för alla i min närhet. Jag tar helt enkelt för mycket ansvar. Jobbigt och jag vet att jag gör fel, men det är ingenting jag kan ändra på hur som helst.

Jag bor hos en vän i Göteborg nu, och pappa har dessutom varit borta och jobbat i tre veckor, sedan jag kom hem från Turkiet där jag varit i ett år. Så när vi väl träffades nu och kunde bara vara vi, hade vi jättemysigt och roligt. Pappa är väldigt rolig, och jag skrattade jättemycket =)

Det är så mycket jag är ledsen, orolig och missnöjd över med mitt liv, så det är skönt att få sådana här härliga dagar. Och då är jag till och med rejält förkyld idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0