God natt

Sjukt jobbig kväll på jobbet, är helt slut nu! Sitter och spelar på datorn och äter ostmackor med sylt på =)

Mamma och Ibo kom och hämtade mig på jobbet och så åkte vi och handlade för morgondagen. Blir en massa gott med lax och räkor, vin och champagne, frukt och chips! Kommer bli toppen!

Älskling och syrran sitter och kollar på Schindlers list, en utav mina absoluta favoriter! Ibo frågar en massa om den, de har tydligen aldrig fått lära sig om andra världskriget i skolan. Konstigt... Jag vet inte hur många arbeten jag gjort om det i skolan, det är ju det enda de pratar om på historialektionerna i svenska skolor. Det är intressant att ha en utländsk pojkvän för man läs sig väldigt mycket om andra kulturer, obviously.

Nu ska jag snart lägga mig för det blir tidigt upp imorgon och städa och dona innan jobbet.

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0