yesterday...



kletade jag lite blond färg i huvudet, och det blev bra till slut. Tror jag hittat en ny favoritblekning!



hittade jag en massa parfymprover. Perfekt för en fattig student som precis tog slut på sin dyra Gucci-parfym.



gick jag och köpte en kalaslängd på bageriet, tog den under armen och traskade vidare hem till två alldeles strålande människor och fikade och skrattade.




kom finaste underbaraste Anna-Karin hem till mig med indisk mat. Jag stod för rödvinet och dansandet, gabflabbandet och scatman-allsången var ett faktum.



mötte vi upp lite fina vänner på Skål och drack en himlans massa öl.



Några timmar senare ramlade vi ut på stadens regniga gator med alldeles för mycket alkoholhaltiga drycker innanför västen. Det var en sådan natt då allt bara kändes rätt, oavsett hur fel det än månde vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0