tiotiotjugoett



Tog mig nyss hem i totalt kaos, för det blåser storm ute! Det har verkligen varit en toppendag idag, jag var på praktiken och det var stressigt och snurrigt som vanligt, men det är väldigt väldigt roligt och stimulerande! Jag får göra, och vara med om, en massa spännande saker, och träffa så mycket härliga kollegor och patienter.

Traskade hem i iskall höstkyla och det kändes så himla härligt! Martin kom och hjälpte mig att borra upp en brandvarnare i min lilla hall, och sedan åkte jag med hem till honom och Hanin där det bjöds på hemmalagade köttbullar! Vi hade en himla trevlig spontan vardagskväll :)

Kommentarer
Postat av: sophy

snygg karin!

vart hamna du på psykpraktiken sen då?

2010-10-22 @ 10:54:44
URL: http://twitter.com/sophyq
Postat av: Sofiya

Va söt du ee gumman :)

Kul att du börjat blogga igen.

2010-10-22 @ 13:15:45
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0