min vecka.

Jag har suttit med mina skolböcker framför mig i säkert 30 timmar sammanlagt, men istället för att plugga, har jag facebookat eller tittat på tv. Jag har jobbat på nyårsnatten. Jag har köpt nytt smink. Jag har ätit massa avocado. Jag har fikat med en fin pojke. Jag har druckit vin med två av mina bästa vänner. Jag har sett Bye bye bicycle på pustervik. Jag har ätit middag på Till Salu. Jag har sett en halv Star Wars-film. Jag har satt upp mina tavlor som stått på golvet sedan jag flyttade in. Jag har övat blodprovstagning på min stackars mor. Jag har beställt hem en hel drös med bra plattor från nätet.

och nu ska jag lägga mig och sova för att gå upp och jobba tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0