THERE IS A ROSE IN SPANISH HARLEM

En onyttig lunch (snabbmakaroner och Mamma Scans köttbullar, urk) och fyra koppar kaffe senare har jag äntligen fått ordning på njurarna. I mitt huvud alltså, inte mina actual njurar. De mår nog inget vidare av just ovanstående födointag, hähähä. Så då blir det till att få ihop hur allt detta kommer att ta sig igenom min kropp, från den mekaniska sönderdelningen av maten av tuggmusklerna, enzymers och safters behandlingsmekanismer i ventrikeln tills det pluppar ner som en go fecesmassa i (förhoppningsvis) toalettstolen. Jamen dåså, då var vi påväg här...


Kommentarer
Postat av: Frida

Fina du! (L)

2009-10-21 @ 18:24:28
URL: http://dropparavsolsken.blogg.se/
Postat av: S

Hej Cutie! Jag har legat och funderat hela kvällen på det där med att vaccinera mig eller inte. Har tänkt precis som du skrivit också, man gör ju inte det så mycket för sig själv i så fall utan det blir för att man inte ska smitta andra.

I och med vaccinet man får i dagsläget är bara ett prototypvaccin, menar många experter att vid en influensapandemi får man vaccineras igen med pandemivirusstammen. Då kommer redan vaccinerade människor inte att lika bra mottagning av vaccinet.

MEN det lutar sig mot att jag lär vaccinera mig. Tack: Pusskalas!

2009-10-22 @ 10:56:40
URL: http://yourstrulysam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0