the best



Den här veckan har varit en bra vecka, för jag har haft bra dagar på jobbet, och ändå hunnit plugga och genomföra en tenta som kändes bra, så nu är det bara att hoppas på det bästa. Igår kom min älsklings-Helena hem så jag och Mimmi var och hälsade på henne och Viktor, och fick höra massa skvaller, äta holländskt godis och spela fia med knuff! Efter det träffade jag Johanna en sväng, vilket var jättetrevligt och något som händer alldeles för sällan. Vi drack en massa te och pratade om pojkar.

Och idag fyller min fina mamma år så jag, syster, Claes och Nikodemus väckte henne med kaffe, smörgås och skönsång imorse. Nu är jag hemma en sväng, ska städa lite och duscha och sedan bär det av tillbaka för en god söndags/födelsedagsmiddag.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Mysigt liv <3

2009-11-22 @ 21:59:42
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0