let it snow

Barely alive efter nattens bravader. Jag och Anna-Karin och hennes fina, roliga, knasiga vänner möttes upp vid Tranquilo där vi drack drinkar och snackade idrottsskador, mobbade DJ'n och lekte med plastdraperier. Sedan hägrade Sticky Fingers med gratis shots, CP-dans till Thåström och ont-i-magen-skratt, och när klockan slog stägningsdags ville vi inte gå hem. Så vi gick och lekte norska invandrare på Diamond Dogs, och åt chokladpraliner mitt på Avenyn, och dansade och sjöng oss hela vägen hem.

Nu snöar det, jag har ätit päron och druckit kaffe, jag har tänt ljus, jag lyssnar på Antony & the Johnsons och mår väl egentligen inte så jättebra men ändå så himla himla jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0