Långfika

Otacksam som jag är vill jag göra ett litet statement: JAG VILL HA SOMMAR! Det räcker inte med det här vädret, 13 grader och kalla vindar men sol, jag vill ha riktig sommar, så glassen smälter i solen, så bena blir bruna, så man kan gå i en tunn jacka på natten, så man kan dansa hela vägen hem.

Idag har visserligen varit en kanonbra dag, jag vaknade lagom sent, jag tror jag behövde sova lite :) Jag satt på bibblan ett tag, men sedan lockade en fika med Helena mer. Vi bodde in oss på Franks bland presskaffekanor och goda mackor, satt i nästan 4 timmar och tjötade och pluggade tillsammans. Och idag har Helena blivit med lägenhet! Grattis till dig goding!


Kommentarer
Postat av: Helena

Löv jå.

2009-04-07 @ 19:41:38
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0