Back on Track

Då var påskhelgen över. Nu är det snart midsommar, och sedan julafton igen innan vi vet ordet av. Positive thinking, don´t you think? Jag var iallafall dum nog att ta ett jobbpass inatt, så jag sov så länge jag kunde idag, trots att Helena var här, men hon hade ju iallafall Nikodemus att prata med. Och nu, några kaffemuggar senare, sitter jag med min studieuppgift. Som jag fortfarande inte kompletterat klart. Men imorgon är den inne iallafall. Najsbajs. Jag kommer att sitta där på föreläsningen med blodsprängda ögon och undra vad en molekyl är, jävligt smart. Jag måste återgå till att säga NEJ.

Kommentarer
Postat av: Heidi

sv: tack så mkt :) haha ingen fara.. du e inte den första som frågar :p ja e äldst, hon e faktist 5 år yngre än mej hahah :p joo den har vart jätte bra, din då :) aa det gör vi hehe. Puss puss

2009-04-13 @ 21:12:53
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0