DAY 2: Your first love

(kommer en dag för sent pga seghet)

Minns ni Lunarstorm? Där träffade jag min första kärlek, och han bodde 50 mil från mig. Jag kommer fortfarande ihåg hans visningsbild och att jag tyckte han var så himla söt. Eller först var vi bara vänner. Och när jag och min familj skulle åka till hans stad, Stockholm, på semester, så bestämdes det att vi skulle träffas och hänga lite. Jag var 14 år och han 18, och jag tyckte det var asballt att träffa någon så mycket äldre. Vi traskade runt lite och sedan gick vi på Gröna Lund, och när vi åkte Kärlekstunneln så satt jag mellan hans ben och vi satt så nära varandra som jag aldrig hade gjort med en kille tidigare. Det bestämdes att vi skulle bli tillsammans, och vi träffades ungefär en gång i månaden.

Sedan var jag inte kär mer och gjorde slut på nyårsafton över MSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0