marching in the sun

Ååååh, vilken finfin helg det har varit!
Och då har jag ändå haft en omtenta! (:
Det gäller att ha saker som väger upp.

Igår till exempel, var jag, Frida, Sofia,
Mimmi och Gunnar hemma hos Helena
och Viktor och såg på en sjukt konstig
men jättefin film, Spirited Away. Och
eftersom det var lördag åt vi muffins
och drack saft, precis som man ska när
man är 21 år.

Sedan sov lillebror hos mig, och det
var mysigt att äta frukost framför tvn
tillsammans imorse. På eftermiddagen
mötte jag upp en söt karl, och så gick
vi och drack kaffe. Och sen tyckte vi
att det passade bra att dricka mousse-
rande vin också, eftersom vi var på
dejt och eftersom solen sken!

Jag hade så mycket energi när jag kom
hem att jag satte mig och skrev en massa
inför seminariet imorgon, så nu är jag fit
for fight för den här veckan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad härligt att höra dig så glad som du var igår hjärtat. Det var ett tag sedan <3 Det var en himla fin helg faktiskt :) Puss!

2010-04-19 @ 09:18:54
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0