PAYING THE BILLS

Lagom med panik när posten dimper ner och jag finner en påminnelse på en faktura från GP. Ringer upp dom och undrar var den första fakturan är, och får till svar att det nog blivit något fel från deras håll. Jag hatar att flytta hemifrån! Jag är sådan perfektionist och vill absolut inte att det blir fel bland pengar och räkningar och så gör dom såhär mot mig!

Så nu har jag plöjt igenom alla papper och skit som ligger och dräller här. Usch hatar sådant här ju. Dags för en kaffe och sedan bär det av till biblioteket för att hämta ut en bok.

Puss till er.

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Hahah :D

Du vet den där lilla pluppen i örat, där pierca ja mig. Tur att jag inte hade mer pengar, då hade jag förmodligen piercat mig nån annanstans :P

2009-09-16 @ 15:52:28
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0