HEARTBREAK

Idag lyckades jag sova ända till kl 14, och då jag steg upp var jag fortfarande trött, jag är alltså helt otrolig. Slutar aldrig att förvånas av mig själv. Gjorde god frukost och kaffe, slog på tv'n och la mig i soffan, och skickade foton till Fia från förra helgens äventyr, läste bloggar, lyssnade på Atomic Swing. Det är en sådan här dag som jag älskar, att mitt i allt skoljobb, kalas, vänner och familj, bara få ha en dag då jag bestämmer helt själv vad jag ska göra, och då helst absolut ingenting.

Fast jag måste faktiskt städa lite, vilket är synd. För att göra det lite lättare sätter jag på lite Lily Allen så jag kan dansa runt med dammsugaren istället.



Förresten så vad gårdagen fantastisk. Drack massa öl med min klasskompis A-K, och en massa av hennes övertrevliga vänner. Vi dansade och flirtade och var glada, och i bakgrunden spelades världens bästa Cash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0