WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU CAN'T SUCCEED.



Could it be worse?
Lights will guide you home.

Jag har haft en asnajs dag. Mest skruttat runt här hemma, pillat lite, pluggat lite, tagit en långpromenad och blev svettig eftersom jag gick så fort och det var vååårvarmt ute igen. Sådant gillar jag. Jag åkte den KORTA vägen till Helenas nya place och det är ju himla fint alltså. Efter det kände vi oss lite äventyrliga och skulle strosa runt överallt och ingenstans i Götet, men hamnade som vanligt på Franks. Deras mackor och kaffe är godast! Tjöt tjöt tjöt, just like that.

Trots långledigt tar det emot lite att påbörja skolveckan imorgon, upp tidigt varenda dag nu fram till fredag, sådant är jag inte så bra på. Men men, ljuset i tunneln är snart synligt. Eller om typ 2 år iallafall.

Smack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0