TOXIC

Ångestdag igen, vilket beror på min oförmåga att inte kunna säga nej. Jobb inatt och sedan direkt till skolan imorgon bitti, säkerligen som en zombie. Jag får se hur trött jag är imorgon, det ger ju ändå inte speciellt mycket att sitta där om man är dundertrött. Får hoppas att jag kan coppa någon snäll klasskompis anteckningar senare.

Dagen igår började inte speciellt bra, eftersom det var halv storm och regn. Jag visste liksom inte vad man skulle ta på sig i sådant väder. Det har ju varit sommar de senaste veckorna så vi har plockat bort allt vad vinterkläder heter. Efter föreläsningen sprack molnen upp och jag, Sofia och Fredrika gick och åt en grekisk buffé i Borran. Den var helt OK men restauranten var verkligen inget vidare. Tråkiga trämöbler, och igengrodda akvarier nere i en källare typ. Fast vi hade trevligt girltalk ändå om killar, skola och festivaler. På kvällen tog jag en långpromenad i blåsten och parkerade mig sedan i soffan framför DH. Det blev en bra dag till slut.

Skaffade nyss Spotify och nu knarkar jag Britney, vill jag lova.



Förresten så har jag ständiga cravings efter Mojito! Kan vara det godaste jag har druckit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0