STEP INTO MY OFFICE, BABY

Det jobbigaste med att åka buss så lång tid som jag gör varje dag är att man blir trött de sista 10 minuterna på resan. Det slår aldrig fel. Sitter och blundar hela vägen och försöker somna till, och gör det inte förrän jag är nästan framme. Och då är det som en pang, jag blir så fruktansvärt trött att jag knappt orkar röra på mig. Otroligt onödigt.

Lite sol och vårkänslor ute idag, ikväll ska jag och sis till pappa och hjälpa honom med huset.



Vårat fina stall :)



Kommentarer
Postat av: jobbjessica

vilket fint o mysigt hus, sånt man själv vill ha

2009-05-14 @ 16:09:33
Postat av: Heidi

åhh va mysigt :)

2009-05-17 @ 13:23:22
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0