SONG FOR ABERDEEN

Ibland går det några dagar mellan uppdateringarna, men jag tycker fortfarande om min blogg väldigt mycket. Jag skulle däremot vilja ändra designen lite men mitt Photoshop har gått ut och då känns det svårt att göra något kreativt. Jag får ser vad jag kan göra åt saken.

Mitt liv rullar på på alla plan. Upploppet inför sommarlovet är i full fart med en omtenta imorgon och en sluttenta nästa fredag. Vi har nu rensat klart vårat gamla hus vilket varit en förjävligt jobb på många sätt men också en omvälvande upplevelse på känsloplanet för alla inblandade. Sommaren kommer snart på allvar, vilket känns både skönt och jobbigt eftersom det kommer innebära sol, bad, öl och grill men också väldigt mycket jobb. Det sistnämnda kan jag som vanligt inte skylla på någon annan (planeraren för mitt gamla jobb ringde imorse och "snäll" som jag var rabblade jag upp i princip alla lediga dagar jag har den här sommaren...). Jag söker lägenheter för fullt med det verkar inte leda någonstans, jag hoppas att min lycka på det planet vänder inom en inte alltför lång framtid.

One, two, three, four.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0