AT WORK

Jaoo, tillbaka på jobbet. Jag fick en släng av övergående förvirring förrut i kväll, jag hade inte en susning om vilket äldreboende jag skulle jobba på. När jag får en natt så skriver jag antingen 20.45 eller 21.00, eftersom vi börjar olika tider, men den här gången hade jag skrivit 20.45-7.00, vilket kan betyda vad som helst. Så jag fick ringa det stället som jag minst trodde att jag skulle jobba på, eftersom de dessutom ringde tidigare idag och frågade om jag kunde jobba och jag sa att jag redan hade ett nattpass, och det var ju såklart dit jag skulle. Puh, tur att man mitt i all förvirring ändå undersöker hur det ligger till, pinsamt annars!

Så nu sitter jag fast här på våningen pga en lika förvirrad dam som ser pojkar överallt och vägrar lägga sig för att sova. Hade jag haft massa pojkar springande på mitt rum hade jag mer än gärna lagt mig ner :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0